"Flopping"

Efter en lång arbetsdag där inget riktigt gick som jag ville så drog jag direkt till "Ackis" för att dansa ur mig lite frustration!
Heeelt underbart att få göra något som gör att man slappnar av och försvinner i en annan värld, totalt fokuserad på att kroppen ska röra sig till musiken!  Såå härligt!
Det blev en HipHop-klass med Suzi först, sen kom jag på att jag ville vara kvar på "Ragdollz-klassen" där Amir skulle köra "popping". Alltså att man "poppar" (snabbt spänner till i muskeln/musklerna) olika kroppsdelar i nästan varje rörelse! Detta är så sjukt svårt och kräver massa träning (jag borde stå timmar framför spegeln å bara försöka få mina muskler att snabbt rycka till.
Amir var grym, endast tagit någon klass för Damon Frost förut, och jag tycker verkligen inte att Popping är min grej! Men de var så sjukt kul! Vi var bara ett tiotal tjejer som gjorde allt för att få våra muskler att göra som vi ville! Lyckades väl inte så jätte bra alla gånger! Men kul hade vi! Måste helt klart ge detta fler chanser! Grymt lärorikt! Även om det mest kändes som "Flopping" för min del....

Nej nu blir de säng! Å jobb heeela dagen imorrn innan jag ska dra med min kära Josefin på Café Opera på "fashion nigt"! Moahahah! Det kan bli en lång natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0