Det har gått för fort....

Tiden bara försvann!
Vad hände? Jag kom till New York i Januari, nervös och full av förväntningar.  Slängde mig in i "BDC:s" dansprogram och har nu snart avverkat min tid här nu, för den här gången.....
Jag är snart på väg till skolan för att dansa mina två sista klasser under min sista vecka här i New York på Broadway Dance Center. Okej jag åker inte till Florida för ens på tisdag, så jag ska köpa till några extra lektioner för att njuta så mycket det går av mina sista dagar här i staden. Få lite extra träningsvärk och ömma fötter, för att sedan ha semester tillsammans med familjen i två veckor innan jag beger mig tillbaka över Atlanten.
Är så glad att jag åkte hit, har träffat så otroligt många härliga människor sett så mycket roliga saker och fått möjlighet att tränat med danslärare i världsklass.
NU ska jag sticka iväg och dansa för Derek Mitchell, Streetjazz i suuuupertempo, han gör så ortoligt snabba koreografier, bra träning för hjärnan, jobbig uppvärmning och man är heeeelt död efter klassen.
Sen blir det Hip Hop med Jermain. Grym lärare på skolan som bland annat ska koreografera Leona Lewis Europaturné i sommar.
Dance your life away
Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Gus

jaa men det är ju fanimej helt sjukt, jag har snart vart här i sex månader och jag vette fan vad som hänt de senaste fem alltså... tiden går la fort när man har sköj antar ja!!

take care, så syns vi over där! =)

2010-04-23 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0