Födelsedagshelg!

Det blev firande hela helgen. Väckt med kastruller och sång av Emelie och Alex. Massa dans under dagen. Annie (från London, som också dansar på BDC) kom med en enorm cupcake till mej efter dagens första danspass, gött som kräm, men alldeles för stor och helt omöjlig att klämma i sig. Middag (Italienskt såklart) på kvällen, vi blev 12st som gick till en supermysig restaurang precis runt hörnet där vi bor.
På Lördagen blev det Brunch på ett franskt, kafé där allt var ekologiskt med supergött surdegsbröd. Det blev lite Bondfrukost-känsla ála Wålo, mitt i New York!
Lite strosande på stan under dagen för att sen åka hem och förbereda inför kvällens partaj!
Tack för alla Gratulationer på födelsedagen!
Mor & Far! Tack för biljetten, huuur kul som helst.
Tack Farmor, Farfar Mormor och Morfar för "slantn"! Kommer väl tillpass här. Förmodligen ett par nya dansskor till att börja med. Mina börjar snart lukta som Olles hockeyhandskar, vilka inte luktar röda rosor direkt.
Tack även för de fina rosorna som står i vårt vardagsrum nu. Inte illa att få "blombud" från andra sidan atlanten.
En del vet hur man får charmar födelsedagsbarn.
Nu är det alldeles för sent igen, och 3 danslektioner väntar även imorrn.
Tack och gonatt!
Kolla på Youtube-klippet om ni vill se en våra flashmob! Den här under är från Bloomingdales gallerian. Skymtar ni någon i vit och svart pumajacka så kan det vara en "Flokulla".
So long!

Kommentarer
Postat av: Signe

Vem fick du rosona i från??? Har du fått paketet än???

2010-02-17 @ 19:31:30
Postat av: MARIA

OKEJ JAG MÅSTE BARA MEDDELA ATT BILJETTEN ÄR FRÅN MIG OCH INGEN ANNAN. TACK FÖR MIG, HEJ

2010-02-17 @ 23:18:05
Postat av: Karin!

Signe... eller nån, vant så nyfiken! Paketet kom idag. Tusen tack! Chokladen är snart slut redan, och nu ska jag lägga mig och läsa om prinsessornas Bröllop!



Sir yes Sir Maritaaa! Tack skä du ha! Fick sms fr mamma så ja trodde att de var dem andra där hemma också siddu!

2010-02-18 @ 05:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0