Krasslig!

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Jag hade tänkt dansa en massa timmar idag. Men efter några dagar av halsont så hade det inte alls blivit bättre idag heller. Var dock tvungen att släpa mig upp på den obligatoriska HipHop-klassen i morse. Men när jag endast blev svettig av att stå på fötterna rakt upp och ner så fick jag tänka om i mina planer för dagen. Febrig, hostar och ja och så klart migrän på kvällskvisten. Blä säger jag bara!

Jag var ordentlig för en gångs skull, duschade,handlade massa frukt och åkte hem redan innan lunch utan att dansa något mer alls. Sedan dess har jag varit liggandes i soffan här på "48gatan". Druckit 4 koppar te under eftermiddagen, käkat massa frukt och lyckades till och med svänga ihop mig en liten soppa. Gött för harsn (halsen- om jag nu måste översätta på rikssvenska, trodde att man klarade sig på Flomål här i New York)
Mina roomies Emelie och Alex är lediga den här veckan så bestämde de sig för att åka iväg på utflykt för att hälsa på Obama. Ja de har tagit en tripp till Washington, åkte tidigt i morse och är tillbaka i morgon kväll. Så det är ingen mer än jag här i lägenheten idag, bara jag som kan tycka synd om mig själv, eller skype är ju en förbaskat bra uppfinning då faktiskt. Hahaha!
Nej nu är det tack för idag för min del, jag har varit så trött hela kvällen. Men var tvungen att se klart den otroligt gripande filmen "Changelin" . Lånade Emelies dator, där hon har massa härliga filmer, har man inte sett Changeling så är det nog ett måste. Usch så hemskt bra den var.
Tänkte sova en massa timmar nu, för att må superbra i morgon, och orka dansa för fullt igen!? Please!
Hockey inatt! Nej vet ni vad!  Skönhetssömn sa det vara ikväll.
Söv Gött!
Eller godmorgon Sweden!?





Kommentarer
Postat av: erik

Skype!!! bäst i världen.

2010-02-25 @ 10:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0