Ny dag, solig dag!

Idag lyser solen i stan (bäst att passa på eftersom vi hade grått, tråkigt, snöblandat väder igår)! Så det innebär att jag bara ska strosa runt i Soho och kika innan jag ska dansa hela eftermiddagen och kvällen idag.
Ska även försöka hinna se lite alpint på någon tv-skärm innan jag ska dansa på eftermidagen. Jädra tur att Amerikanarna har Lindsey Vonn så man får se lite skidåkning iaf. Trött på all jädra konståkning och dedär förbaskade loppen på skridskor där de bara åker "rundbana" som mor säkert skulle uttryckt sig.
Att de sen visar Sverige- Tyskland på tv här ikväll kan man ju bara glömma. Haha, men de bevisar kanske att "hä vant sö mytchy ö si"! Blir ju besviken om "foppafemman" inte får till några pinnar ikväll. Inget hockeyfiasko i år om jag får be.

Nej nu ska jag bege mig ut i de underbara vädret här i stan sen blir det hiphop och streetjazz hela kvällen! (Bland annat Lady Gagas och Britney-dansare står på mitt schema ikväll) Ska bli grymt kul.

Jag ska lägga upp något klipp framöver så får ni se vad jag gör när jag flaxar med armar och ben på Broadway dance center


So long Långkalsong

Kommentarer
Postat av: Britta Liss

Vilängtar efter att få se när du flaxar med armar och ben!!

2010-02-17 @ 19:26:27
Postat av: Faster

Vi ôôô.....Heinemans i Leksand

2010-02-18 @ 21:13:13
Postat av: Farmor

Dansâ mä du kan kullâ,hän môck vi sny sô vi kan spy.

2010-02-19 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0