OS-invigning på födelsedagen!!!

Kan det bli bättre?

Nej men det är klart att det ska firas rejlt när man blir 21 i staterna. Så att ha OS-invigningen på min födelsedag var ju givet. Nu ska jag dansa 4 timmar, sen blire middag med mina roomies och lite danskompisar här och som sagt kolla på dedär jippot som drar igång i Canada! Grymt sa grisen!

Måste bara berätta att vi har även lyckats gjort en "Flash-mob" igår här i stan! Modeveckan i Bryant Park drar ju igång, så där började vi, sen vidare in Glamor magazines högkvarter (där även Elle magazine, Vouge och Teen mag håller till) för att sedan göra sista dansen i Bloomingdales gallerian!
Kolla Youtube!

För er som inte vet vad en flashmob är så menas det att en hel grupp människor ska göra sammma sak på ett oväntat ställe utan att någon i omgivningen vet vad som händer.
Så vi hade alltså en "Glamoutrdans" som vi skulle göra på 3 olika platser!
Enbörjar dansa, sen ska alla hänga på under dansen efter varandra. Ja ska visa!!!

HA de! Nu ska de dansas och firas här...

Kommentarer
Postat av: Linda Kingen Hy the one and only

Hej Karin! Hoppas du har det gött där borta med de överviktiga personerna! Jag fyller år den 9 juni, du kan hitta en fin present till mig på victoria secreat tror jag ;) Grattis på födelsedagen och hoppas att dom tar hand om dig där borta, krambanan

2010-02-12 @ 20:15:46
Postat av: brincken

GRATTIS! hoppas dan var kunglig! =)

2010-02-15 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0