Söndag = Central Park

SöndagI Central Park
Central Park
DANCEMOVES I HARLEM HOS FRIDA

Söndagen började med dunderfrulle, för att sedan åka till Harlem (Fridas hoods) och hälsa på och se hur min brutta bor där. Super nice! Tur att de var ljust soligt å fint, hört talas om att det ska vara lite skummt där om kvällarna! Men jag gillade det och speciellt hennes lya, helt okay att se över Central Park ända och på långt håll se empire state building från vardagsrumsfönstret!
Sen tog vi en liten promenad i  Central Park, innan vi skulle dra iväg till BDC för söndagens danspass.
Det blev två pass för mig idag, Eric och Jamie, båda Hiphop! Ganska soft bådatvå, helt enkelt lagomt för en söndag! Det slutade med att vi blev så otroligt hungriga att vi sprang hem lagade middag så snabbt vi bara kunde som satan och slängde i oss allt ännu snabbare, så jag och mina romies hamnade i världens paltkoma efter middagen. Youtubeklipp och grammisgalan från LA på tv:n fick avsluta denhär kvällen!
Imorrn har jag varit här i en vecka! ingen tid alls som tur är....
Slutsats: Jag vill inte hem!


Kommentarer
Postat av: brinck

amen inga dåliga bilder du bjuder på daaa... sweet väder!

NYC for the win!

2010-02-01 @ 07:28:56
Postat av: Victoria

Härligt Karin!! Är kul att läsa din blogg, är ju så nyfiken :) Fortsätt uppdatera, så ses vi om typ en och en halv månad ;)

2010-02-02 @ 13:15:16
URL: http://endansareshistoria.blogspot.com
Postat av: Farmor

Hej Karin !Kul att höra av Dig och även se bilderna.

Nog har världen krymt allt!Här hemma skottar vi snö

allt vi orkar,men det är i alla fall hyfsad temp.nu

I lördags hade vi minus 29 när vi steg upp.Hoppas höra av Dig snart igen,ta väl hand om Dig och var rädd om dig! Farmor Och Farfar.

2010-02-02 @ 17:52:12
Postat av: Sandra

Hej karin!

Jag är tillsammans med Matthias Törnblom.

Sitter i mockfjärd och talar lite med Lotta och då kom vi att tala om Emelie (styvfars systers dotter) att hon stuckit till NY, och då berättade lotta att du va där. Så vi kika in på din blogg och hitta på ett kort och då tyckte vi det va lite kul att ni bodde med varann..

så du får hälsa min halvkusin då! =)

Hppas ni har det bra!

2010-02-07 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0