Ambassaden, powernap -få ordning på livet!

Idag var det dax för Besök och intervju hos amerikanska ambassaden! Var nästan nervös innan! Men det gick ju som smort! När jag väl kommit igenom den alldeles för överbevakade grinden med metaldetektor och hela körer så kom jag tillslut in i värmen och fick visa min lilla bunt med ansökningspapper! Intervju med en amerikanska som sa att allt var klart för att få visumet! Thank god! Eller som de själva säkert skulle ha sagt! God bless America! När jag väl kom hem kändes allt lite lättare. Blev en powernap innan jag tog tag i städning och tvättande för att få lite ordning på min packning! Eller rättare sagt, börja packa helt enkelt!!! Nu har jag käkat dundermiddag hemma med Sis och Ellinor! Glass och varm fruktsallad till efterrätt! Yummie! På väg på en hiphop-klass för Joao nu! Detta har jag sett fram emot! Återkommer med rapport.......

Kommentarer
Postat av: loongwalkhome

härligt med lite updates från miss liss!

helt plötsligt fick man en ny flick i favorit listan...

hur länge stannar du i NY? Jag är fett sugen på att komma över, manhattan låter som det är bra steek asså, hemvägen kan bli en omväg på hemvägen! =)

2010-01-22 @ 04:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0