JAG KOM IN!

Helskotta vilket kaos man plötsligt kan hamna i! Jag måste verkligen ha slagit i huvudet väldigt hårt någon gång. Helt plötsligt så skickades sista ansökningsformulären in till Broadway Dance Center i New York, bara dagarna innan nyår. Jag känner mig lite väl spontan ibland.
Jäklar vilken otroligt bra start på 2010! Jag kom ju in!?!? Hur i hela världen gick det till? Vet dom verkligen vilken fara det borde vara för United States att ha en Liss som snart dyker upp på New Yorks gator. Men det kommer bli galet roligt känner jag.
Från februari blir det bara dans dans dans med Amerikanarna i äpplet.

Men än är det mycket att stå i.....
Det ska fixas visum och biljett i tid, bara packa ihop mina pinaler i lägenheten och få ihop 3 månaders packning... kära nån!
Bara att få tag i dendär Amerikanska ambasadörrs-farbrorn för att få ett visum utfärdat till en Flo-kulla verkar ju bli ett litet projekt som heter duga, speciellt när man är uppbokad dygnet runt.

Äsch, det ska väl inte bli några problem, frågan är väl om jag hittar fram till stan som aldrig sover.
Nää nu törs ja inte tänka på dehär mer, man blir ju så grymt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

wiiiiihoooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0