Kroppen bränner!

Ja inte bara pga otroligt vacker vårväder i stan. och några extra fräknar på näsan, utan just nu är hela "röva" insmord i tigerbalsam för att jag trodde att det skulle kännas bättre på mina ömma muskler. Men det här med tigerbalsam är en rejäl pina vill jag lova, det bränns och sticks, kliar, svider och är kallt på samma gång. Alltså inte på skinnet som någon allergisk reaktion, utan i själva muskeln, gluteus maximus (stora rumpmuskeln om ja inte mins fel) Gaaasch va ont!
Men det är ju konstigt om kroppen inte skulle protestera efter 1,5h Balett, jo då, jag tog mej igenom den klassen galant idag, innan det en obligatorisk lektion i Wushu, någon Japansk kampsport som det tycker att vi borde prova på. Gick ju sisådär, det var iaf en rejäl hårdstart kl 9 på morgonen.
Kvällen bjöd på 3 timmars hiphop, så hjärnan var så slut efteråt så jag stod bara och fånigt stirrade ut i ingenstans i väntan på tunnelbanan. Jill och Alex bara skrattade åt mej.

Nu ska jag sova, upp till 9 imorrn igen, sen ska vi fira SIRI, (Serena från Zurich) som fyller år imorgon, och tyvärr åker hem på söndag. Hur ska New York klara sig utan den Schweiziska bruttan undrar jag.

Det blir nog lite brunch eller fika under förmiddagen tror jag.
Har jag berättat att jag har ett farligt beroende. Japp!
OATMEAL COOCKIES! Alltså helt enkelt havrekakor med massa gott i. Enorma, finns överallt, till och med på "donken" som tillbehör till Big Mac.
De är ju heeelt underbart goda, har jag kanske sagt det!? Jag snittar iaf minst 1 om dagen. Utan problem.
Farligt dedär. När man dansar som man gör så blir man ruinerad i den här stan på allt vad mat, kaffe, bars och framför allt oatmeal cookies!
Sa till Isabell att sätta upp mitt kontonummer hemma på ICA för frivillga bidrag för att Miss Liss inte skulle hamna på gatan i New York, eller helt enkelt för att bli av med mig en stund till och låta mig vara kvar lite till.
Näääj da, det får väl bli nudlar sista tiden istället, eller bara oatmeal cookies kanske! Jäkla tjat om dem.

Nu ska jag sova iaf!
Klem


Kommentarer
Postat av: Gus

haha dom där rackarna finns här med... livsfarligt var ordet!!

2010-03-18 @ 05:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0