Remember me!

Vi var på bio igår (Jonna, Jill, Serena, Emelie, Frida, Alex och jag), såg "remember me". Eftersom flera av mina vänner här är twilight-fans så skulle de promt se den, eftersom att dendär karln (är det Robert Pattinsson han heter!?) var med, färstår inte riktigt vad de är alla ser där!?
Men oj vilken film!!! Över alla förväntningar, fin story, bra budskap, grymma skådisar (Lena Ohlin var med också) och vilket oväntat slut. Jag ska inte berätta något mer, man måste bara se den, kan säga att det blev knäpptyst och väldigt spänd stämning i salongen i slutscenerna! Gråtvarning på hög nivå! Extra starkt eftersom filmen utspelades här i stan också. Nej nu ska jag inte säga nåt mer! Ni måste se den, jag är i chock fortfarande tror jag!
Haft en grymt roligt vecka. Enoooormt mycket dans, 3-4 klasser om dagen. Kroppen värker som vanligt, men "kära söta" så många roliga lektioner det varit.
På trosdagen hade jag redan lyckats gjort veckans alla 12 dansklasser, men jag jobbar in några extra den här veckan så jag kan vara ledig lite om två veckor när det kommer storfrämmande till stan!
Så 15 klasser på 5 dagar är "inte illa pinkat". Så jag tror att det blir en lugn lördag här, behöver lite återhämtning.
Det spöregnar här idag, men det utlovas fint vårväder i veckan, över 15 grader varmt och strålande sol. Central Park-time, ja tack! :)
Idag har en ny "Victorias Secret" öppnat i Soho. Förmodligen värt ett besök!
Nu blir de frulle, ja ä gööörhungrug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0